woensdag 13 juli 2011

Ik kreeg het al een paar weken niet voor elkaar om de foto's van mijn fototoestel op mijn computer te krijgen. Het snoertje liet het afweten. Maar eindelijk het is gelukt. Een beetje laat ...maar hierbij alsnog een post over de Olmenhorst Pinksterfair in Lisserbroek.

Ik keek er al een aantal weken naar uit. Zeker toen bleek dat ik bij Verrassend Goed 2 entreekaarten had gewonnen. Prachtig verpakt ontving ik deze per post. Samen met mijn vriendin ging ik zondag 12 mei op pad.


  Gelukkig was het weer beter als de dagen ervoor. Helaas viel het aanbod van de stands er tegen. Overal een beetje hetzelfde. Maar daar stak de stand van Marianne Verrassend Goed met kop en schouders boven uit.  Ook natuurlijk met de styling hulp van Tamar van Wonen in Wit (1 van mijn favoriete blogs). Kijk zelf maar.......







Het zag er echt prachtig uit. Beide dames hebben geweldig gedaan. Ik begreep van Marianne dat de organisatie van fair ook enthousiast was en hoopt dat ze volgend jaar ook weer aanwezig is. Nou dat hoop ik ook natuurlijk.

Marianne nogmaals bedankt en ik kom snel eens langs in Haarlem.

Liefs Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten