maandag 28 februari 2011

2x leuke post op 1 dag

Mijn weekend leek niet goed te beginnen. Ik voelde mij niet goed. Moe en pijn in mijn buik. Maar toen ging de bel. Het was TNT met een doosje voor mij. Gelijk uitpakken want ik wist wat het was.........


Een prachtige stolp van Jeanne d' Arc. Gekocht op marktplaats. Ik helemaal blij. Maar ik werd nog blijer van de post die later door de brievenbus viel.


De labels en kaartjes die ik eerder die week bij La Belle Brocante had besteld.....zo snel en zo leuk...... Echt een aanrader om eens een kijkje te nemen in de webwinkel of blog.

Ondanks allerlei bezigheden en weinig energie vond ik tot nog tijd om er iets leukst van te maken...............


Waarschijnlijk is dit maar tijdelijk maar het begin is er.

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je even aan kwam op mijn blog en je als volger hebt aan gemeld. Je blog ziet er leuk uit er gaat een wereld in blogland voor je open, er is hier zoveel moois te zien.
    Ik sluit me aan als volger, dan kom ik zekers nog een keer bij je terug.
    Ik wens je voor vandaag een hele mooie dag,
    Lieve groet,
    Patricia

    (ik zag je als volger niet in de zijbalk staan, of ben je anonieme volger?)

    BeantwoordenVerwijderen