maandag 11 april 2011

Weer een beetje tot leven....

Na bijna 2 weken ben ik eindelijk weer een beetje op de been. Heerlijk als je weer een beetje kan rommelen in huis. Alles weer aan kan en gezellig een bloemtje in huis.


Lekker simpel......bloesemtakken met witte tulpen. Dit samen in een kan. Deze kocht ik jaren geleden bij de Blokker. Toen zat er nog papier met roosje op. Erg leuk maar na een tijdje ging dit vervelend dus heb ik het papier eraf gehaald.


Om het leuk af te maken een hartje van kraaltjes, kantje en label. Het label komt van La Belle Brocante.

Hier wordt ik nou vrolijk van.

Veel liefs
Suzanne

PS Leuk om te zien dat ook het aantal volgers wat meer is geworden. Welkom!!! 

5 opmerkingen:

  1. het ziet er mooi mooi dat je er weer een beetje bij beetjes opknapt lieve groet rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat je weer opknapt en bloemen is dan altijd goed.

    groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk zeg die kan staat zo gezellig met een bosje bloemen erin.

    ga je volgen en nog een hele fijne avond.

    groetjes stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog heb je hoor, dus ik ga je volgen. Ben natuurlijk heel benieuwd naar jullie chalet. Heerlijk toch zo'n handige man in huis!
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen